Aanmeldformulier Maranathaschool

Gegevens ouder/verzorger 1
Gegevens ouder/verzorger 2
Alleen invullen indien anders dan ouder/verzorger 1

Voor een startend basisschoolkind geldt
Rond het moment dat uw kind 3 jaar en 10 maanden is, wordt u uitgenodigd voor een informatief gesprek (intakegesprek) op de school van uw voorkeur. In dit gesprek worden de mogelijkheden om een aantal dagdelen te komen wennen met elkaar verkend en nader bepaald.

Voor een kind dat al op een basisschool zit, geldt:
Ongeveer 1 maand voor de plaatsing van uw kind, wordt u uitgenodigd voor een informatief gesprek (intakegesprek) op de school van uw voorkeur en krijgt uw kind de gelegenheid een dagdeel mee te draaien op zijn/haar nieuwe onderwijsplek.

Voor alle ouders geldt:

Om het onderwijs rondom uw zoon/dochter zo passend mogelijk vorm te geven, is informatie betreffende de ontwikkeling van uw zoon/dochter en zijn/haar onderwijsbehoeften van grote waarde. We verzoeken u beschikbare informatie mee te nemen naar het intakegesprek.

* Verplichte velden